Na prázdniny

10. júla 2018, verutak, Nezaradené

NA PRÁZDNINY

Učiteľ rozpráva o tom, čo je to trpezlivosť a chce si pomôcť príkladom. Hovorí:

Ktosi volá domov akejsi pani Júlii. Tá zoberie mobil a počúva: „Dobrý deň, prosím vás, je Karol doma?“ Pani odpovedá: „Aký Karol? Tu žiaden Karol nebýva.“

Učiteľ teraz povie, že toto bol začiatok. Ten ktosi túto pani Júliu volá znova a vraví: „Dobrý deň, prosím vás, je Karol doma?“ Pani Júlia znervóznie: „Tu žiaden Karol nebýva, a dajte mi už pokoj!“

Učiteľ vysvetľuje: „Počuli ste. Keby sme zavolali ešte raz, nič nové sa už nestane. Iba pribudne podráždenosť a krik… “

Tu sa ozve Miško: „Zavolajme tej tete teraz mi.“

Učiteľ mieni, že je to je zbytočné, reakcia je jasná. Miško však dobiedzal, kým učiteľ nepodľahol.

Miško s víťazným úškrnom berie učiteľov mobil, zavolá a hovorí: „Dobrý deň, tu je Karol, nevolal mi niekto?“

*

Jurko prišiel zo školy domov s nohavicami od kolien dolu mokrými.
– Čo sa ti stalo? Spadol si do potoka? – pýta sa ho mamka.
– Ááále nie, ibaže sme sa po vyučku hrali na psov.
– No a?
– No nič. Ja som bol stĺp.